LONDON - Lite blandat







För två veckor sedan var Gustaf här och hälsade på, så himla kul! Han är bra han den killen. Vi var ut både fredag och lördag, mycket roligt, mycket dans och mycket god dricka. På lördagen så gick Gustaf och jag och åt brunch i form av hamburgare innan jag skulle börja jobba. Och den dagen var det även pridefestival här, GALET hur maffigt det var!!! Så glad att jag fick se det och speciellt här i London, då paraden var makalös. 





I fredags efter jobbet mötte jag upp Tilde för att sola i Hyde park. Vi började med att äta lunch på en restaurang som heter Serpentine Bar & Kitchen, de hade nämligen en utegrill där man kunde beställa cheeseburgare, så vi gjorde det och gott var det! Sedan gick vi och satte oss (i skuggan, för solen gick i moln såklart..) i parken och hade det trevligt. När vi fått nog av skuggan så gick vi till picadilly och tog en afternoon Tea på Fourtnum & Mason. Jag hade aldrig varit där tidigare. Men OJ vad mysigt och vilket himmelrike för te-älskare! 







 Igår gick jag och Zassa till Wildflower Café och åt sen lunch. Jag beställde en Ice mocha och avokado på macka med ägg, tomater och svamp. LÖJLIGT GOTT!! Zassa tog en annan macka och var också himla nöjd. Bästa fiket jag varit på här i stan! Så personligt,
gott och prisvärt. Guld. Sedan gick vi och handlade mat för vi skulle ha taco-kväll när Elin slutat jobbet och efter det blev det filmkväll på balkongen. Vi såg pitch perfect och den var faktiskt riktigt bra haha. Så himla kul!! Längtar tills jag ska se tvåan! 
Nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Så nu måste jag sova en stund. 
Puss och kram! 

  
Allmänt |
Upp