LONDON - världens bästa människa



I onsdags kom min älskade bror hit till London för att spendera några dagar tillsammans med mig och mina vänner. Vi började med att äta goda hamburgare på Byron och sedan gick vi vidare till bluesbaren som alltid är lika grymt! Sedan gick vi vidare till Barrio Central för någon till drink och lite mer prat innan vi började bege oss hemåt.




På torsdagen gick jag och Oscar till Hyde park en sväng och sedan in till stan för att fika (jajjemen mamma och pappa, det hände faktiskt!). Vi gick runt på stan och kikade lite innan vi sedan åkte hem för att byta om och sedan möta upp några andra bra människor i Hyde park för lite vin och "förrätt" (McDonalds...). När vi suttit där en stund och haft det trevligt åkte vi till Shoreditch och fortsatte vår kväll med mer drinkar och MAGISK pizza på Pizza East(!!!). Vi avslutade kvällen med lite skön live-musik på en bar. 


På fredagen var det SÅ dåligt väder haha. Men vi ville ändå göra något av dagen, så vi åkte till Camden Market och strosade runt. Åt även kanske världens godaste hamburgare (ja det var typ allt vi åt hehe..) och när vi gått runt där och blivit DYNGSURA åkte vi till wildflower café och jag och Miranda visade Oscar hur det går till när man fikar, hur man hanterar situationen i att bara sitta ner, prata och äta/dricka gott i någon timme. 




Lördagen innebar Portobello Road Market för oss och jag drack även min första öl här i London, kan inte påstå att det var det godaste jag druckit... Men det var en rolig upplevelse. Den drack jag med Oscar samtidigt som vi kollade på när killen på sista bilden sjöng fint för oss. På kvällen hade vi personalfest med Monki-gänget, så himla roligt och mina kollegor här är sååå bra!!! Så fantastiskt glad över att jag fått lära känna dem under den här tiden. 

På söndag gjorde vi ingenting speciellt, vi bara var med varandra och hade det bra. Dessa dagar har varit magiska och jag är evigt tacksam över att jag och Oscar har en sådan bra relation som vi faktiskt har. Han är min bästa människa och vi har så kul tillsammans. Han är finast. Älskade bror. 

Nu har jag skrivit detta inlägg i tre omgångar så jag är väldigt förvirrad över vad som skrivits och inte, så därför avslutar jag det nu. Tack och hej!

XXO
Allmänt, London |
#1 - - Anonym:

Så glad att ni känner kärlek till varandra❤️❤️

Upp