Nationaldag & vänner

 Den 6 juni så vaknade jag hemma i Sundsvall och åt en mysig nationaldagsfrukost med mamma. Jag träffade johanna på eftermiddagen och vi åkte och storhandlade innför middagen som vi skulle ha hemma hos mig. Jag och min bror var hemma samtidigt för första gången på väldigt länge och bjöd därför in några av våra närmsta vänner på grillmiddag och som senare ledde till en mysig förfest. Vi umgicks, pratade, drack gott och kramades. Så bra vänner. Så bra människor. Så lyckligt lottad är jag. När klockan slagit tolv så kände vi att det kanske var dags att gå ner mot stan och fortsätta vår kväll. Vi sa hejdå till mamma och pappa som faktiskt varit med hela kvällen och sedan gick vi ner på RÅ där vi mötte en hel del vänner som jag inte träffat på bra länge. Riktigt roligt! 

Måste bara tacka mina föräldrar lite extra nu. Först och främst för att ni är så fantastiskt generösa och omtänksamma men också för att ni är så otroligt lättsamma och humoristiska! Ni är mina bästa vänner och jag mår alltid som bäst när jag får vara med er och det är även med er som jag har som roligast. Jag är så tacksam för att ni bjuder in våra vänner till det som ni faktiskt gör och att ni är genuint intreserad av mina och oscars vänner, att ni alltid finns där för dem oavsett var det handlar om. Att ni alltid är öppen för att ha fler ungdomar vid middagsbordet/frukostbordet/Tv-soffan och allt annat. Ni är magiska och jag vet att ni betyder otroligt mycket för våra vänner med. Nästan lika mycket som ni betyder för oss. Ni har fått väldigt många extra barn och våra vänner har fått två extra föräldrar. Tack för att ni gör allt detta och Tack för att ni är som ni är. Jag älskar er av HELA MITT HJÄRTA. Och just nu när jag skriver detta så känner jag hur jäkla mycket jag saknar er. 
 
Allmänt |
#1 - - Molly :

Åh så fint skrivet om dina bästa föräldrar. Dina ord är så SANNA!! BÄCKLUND! HEheeh... Nä men på rikt, det är sanning du talar till punkt och pricka. Älskar er allihopa med hela mitt hjärta <3

#2 - - Anonym:

Älskade finaste Clara❤️ Jag gråter när jag läser din blogg !! Detta är det vackraste jag läst 💞pappa och jag är de lyckligaste av föräldrar och älskar att få vara en del av Era liv och era underbara vänner. Du och Oscar betyder ALLT för oss😘

Upp